Logo

PrimeCover

Tinggalkan lebih daripada sekadar warisan

atau

  • icon Faedah Kematian
    Faedah Kematian
    Sehingga 3x jumlah perlindungan
  • icon Permanent Disability Benefit
    Faedah Kematian dan Hilang Upaya Menyeluruh
    Sehingga RM8,000,000
  • icon Faedah Kemalangan Peribadi
    Faedah Kemalangan Peribadi
    Sehingga RM25 juta
  • icon Tempoh Perlindungan
    Tempoh Perlindungan
    Sehingga umur 100 tahun
  • icon Ringkasan Produk Ringkasan Produk

    Pertama dalam pasaran yang menawarkan perlindungan tinggi untuk perlindungan Kematian, Hilang Upaya Menyeluruh dan Kekal (TPD), dan Manfaat Bantuan Penyakit Kritikal (CI) dalam satu pelan mampu milik yang menjaga anda dan orang tersayang anda, walaupun anda tidak mampu lagi.

Ciri Utama

Tingkatkan nilai akaun polisi anda

Tingkatkan nilai akaun polisi anda

Bayaran premium yang fleksibel

Bayaran premium yang fleksibel

Rider yang tersedia

Rider yang tersedia

Manfaat pendapatan penyakit kritikal

Manfaat pendapatan penyakit kritikal

Perlindungan yang tinggi sehingga 3x ganda daripada Manfaat Kematian

Perlindungan yang tinggi sehingga 3x ganda daripada Manfaat Kematian

  • icon Kelayakan Kelayakan

  • icon Muat Turun Muat Turun

Terakhir dikemaskini: Sep 11, 2023

PrimeCover FAQ

  • With Allianz PrimeCover will provides you income for three years in the event you are dignosed with CI. On top of that, you are also entitled to a higher payout with Prime Booster that enables more savings in later years. Allianz PrimeCover assures life protection with high coverage of up to 3x of the Death Benefit.
  • It takes up to 7 working days from the date when the complete/full documents are recevied.
  • Yes, you can. Submit your request to Allianz your application for extented term insurance form and proof of age life assured
  • Our Life Agent will help you from A to Z:

    1. Explain the product features, benefits payable, exclusions, premiums and charges.
    2. Submit your application for underwriting after you have signed the proposal form.
    3. Provide continuous service e.g. policy modifications, change of address and frequency of premium payments. If the agent has left the Company, we shall appoint a new agent to service you.
  • You can refer to our Fund Resources here.

Masih tidak pasti produk yang sesuai untuk anda?

Sila tinggalkan butiran dan khidmat pelanggan kami akan berhubung dengan anda!

Image Speak to a representative

Dapatkan tips kewangan mingguan!

*Tips percuma. Batalkan langganan bila-bila masa.
image of two hands holding a package